wtorek, 30 stycznia 2018

Łazienka na piętrze

Długo wyczekiwany post. W końcu już mamy drugą łazienkę. Płytki Artens Burial Beige z Paradyża na podłodze i matowe szare proste płytki Artens z Paradyża na ścianach przy wannie i umywalkach (zasadniczo jednej umywalce). Jak już wspomniałam wcześniej dostaliśmy cynk o tym że ktoś pozbywa się wyposażenia całkiem nowej łazienki za bezcen, postanowiliśmy skorzystać z okazji i tym sposobem za zawrotną kwotę 250 zł dorobiliśmy się wanny smart Cersanit z systemem półek w panelu, oraz umywalki z szafką Godmorgon z Ikea, 80 cm. szeroką.






Ponieważ planowaliśmy szafkę z dwiema umywalkami zaczęliśmy rozważać zakup drugiej, jednak stanęło na rozterce czy nie przenieść na piętro pralki, skoro niebawem urodzi się kolejny potomek, a wszyscy zamieszkamy na piętrze i to tam pranie głównie będzie się gromadzić. To pozostaje więc kwestią otwartą, Choć prawdopodobnie skłonimy się jednak ku drugiej umywalce.

Całość prezentuje się w niniejszy sposób:






Dowyobrazić należy sobie jeszcze lampy nad lustrem i na suficie. Celujemy w coś takiego nad lustrem w liczbie sztuk dwóch, na zdjęciu Nowodvorsky:


Na suficie coś takiego, Ikea: 


Brakuje też rolety w oknie i parapetu. Myślę raczej o czymś prostym, białym lub jasno szarym, raczej kamień.

Marzy mi się tez wymiana baterii na takie:



Oczywiście w miarę użytkowania powinien pojawić się jakiś dywanik czy raczej dywan bo fajnie byłoby znaleźć coś o wymiarach około 100 x 200  i kosz na pranie. ;)

Jest miło i przytulnie, będzie tylko piękniej. Może kiedyś spełnimy też marzenie o dużej wannie, choć teraz przy kąpieli dziecka wydaje się to mało praktycznym rozwiązaniem w najbliższym czasie.


4 komentarze:

  1. Ja również mam dwie łazienki i tak już miało być od początku. Okazało się również, że u mnie przyda się wydajniejsza pompa głębinowa. Dobrej jakości pompę zamówiłem w https://www.dostudni.pl/ no i oczywiście woda ma idealne ciśnienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super napisane. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy ostatnio miałem poważną awarię wodno-kanalizacyjną w moim domu, konieczna była szybka interwencja profesjonalisty. Na szczęście, znalazłem https://g.co/kgs/fwEXQE i ich reakcja była natychmiastowa. Hydraulik, który się pojawił, był bardzo kompetentny i efektywnie rozwiązał problem. Zaimponowała mi jego fachowość i dokładność. Jestem bardzo zadowolony z szybkiej i skutecznej usługi i zdecydowanie polecam ich każdemu w potrzebie.

    OdpowiedzUsuń